15 Aralık 2013 Pazar

PİŞMANIM ÖLÜME KADAR TÜM BÖLÜMLER

Kar'alayan Unknown



Uzun zaman önce bir hikayeye başladım ve sık sık yazamadım arada olan olayları unutanlar için hepsini tek başlıkta toplamak istedim.. Sevgiyle kalın ...






























4 Değerli Düşünce:

Aner dedi ki...

ayy 12inci bolume kadar okudum. 12. bolumde bi kahve molasi verdim kendime, cok heyecanlandim ben simdi :) Devamini aksamustu okucam
Okudugum yere kadar cok guzel olmus
Ellerine saglik, kalemine saglik
Sevgilerimle :)

Unknown dedi ki...

Ayy çok sevindim kiii hem de bu arada hoşgeldin demedim bak nasılda kötü ev sahibiyim :) Şanslısın ki tüm bölümler bitti ve hemen okuyabilirsin, başka kişiler uzun zamanlar bekledi yeni bölümü :) yine gel olur mu :)

Unknown dedi ki...

Ayyy böyle listelemen çok iyi oldu ya bir ara takip ediyordum sonra edemez olmuştum :) finalde yapmışsın zaten bittirrim hepsini :)

Unknown dedi ki...

Bitir kuzum başka bir hikaye daha düşünüyorum ama kurguyu oturtamadım daha :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review