7 Aralık 2014 Pazar

Ağrı'dan İzmir'e 1650 km/sa Hızla Kaçış

Kar'alayan Kübra yartaşı 18 Değerli Düşünce


Gün olmuş 7 Aralık saat olmuş 00:44 kar tanesi karşınızda :) Selamlar sevgiler.  Arada bir böyle post girişleri yaparak kendimi radyo programı sunucusu gibi hissediyorum. Hani olur ya şuh bir sesle gece şiir programı yapan karizmatik sesli abilerimiz(!) işte onlar gibi hissediyorum kendimi :D Az sonra severek ayrılanların birbirine özlemlerini dile getirdikleri bir şiiri okuyacak gibiyim :D 

Neyse bakmayın saçmaladığıma keyfim yerinde ondan böyleyim. Bakanlık atamaları sonuçları açıklandı. Kartanesi goes toooooo İZMİRR. 

Beyler bayanlar yolunuz düşerse beni de görmeden gitmeyin e mi ? Bakın bu kez Ağrı da değil güzelim İzmir yani boş geçilmez :D

Valla haberi aldığım gün sabahından b*k gibi başlamıştı öğle saatlerinde b*kluk yerini gözyaşlarıma bıraktı akşam ise tamamen sevinç çığlıkları ele geçirdi günümü. Okul idaresiyle sıkıntı oldu baya kötüydü ağladım zırladım falan sinirden o anda da bir dua etmişim ki sormaayın. aynen şunu dedim. "Allah'ım beni burdan kurtar artık dayanmakta zorlanıyorum isyan ettirmeden beni güzel bir yere mesela İzmir'e gönder." Bu duanın üstünden saatler geçti akşam oldu eve bi geldim sonuçlar açıklanmış baktım ekrana bastım çığlığı kocaman bir İzmir yazısı vardı. Hem şükrettim hem şok yaşadım. Duamın bu kadar çabuk gerçekleşmesine. Keşke başka şeyler de isteseydim yanında dedim valla :D Görüyor musunuz bendeki nankörlüğü :D 

Şimdilerde ise hazırlıklarımı ve yasal işlemlerimi yapıyorum. yolculuk tarihi belli değil ama umudum ocak ayına kalmadan gitmek düzenimi kurmak. Aaaa bu arada sevindiğim bir başka şey de hem masal perisiyle hem de memleketten yakın bir arkadaşımla beraber İzmir'de olmakk :D Masal perisi duyurmadı sanırım ama oda artık İzmir vatandaşı :D 

Hoş kalın hoşçakalın Birde şu yazarın kitaplarını okuyun ben okudum ve okumaya devam ediyorum. Tek kelime ve üç heceyle anlatmak gerekirse BA-YIL-DIM. 

Yazarın adı: Fatma ERDEK 

Kitapları: Kara Kış Beyaz Düş

                Melekler Zamanı

                Erken Rüya Zamanlar
 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review