29 Kasım 2012 Perşembe

itiraflarım-1

Kar'alayan Kübra yartaşı 2 Değerli Düşünce

Bugün yolda mide ağrılarım yüzünden mutsuz mutsuz yürürken kulağıma araba korna ve inşaat seslerinden başka neşe dolu bir ses çalındı. 
Etrafıma acaba nereden geliyor diye baktım. Bir süre bakındım ama hemen bulamadım sesin kaynağını.. Israr etme dedim içimden nereden geldiyse gelmiştir..
 İki adım daha attım bir de baktım ki yolun karşısında bir ilköğretim okulunda bahçede ufacık öğrenciler toplanmış koro oluşturulup hep birlikte ANDIMIZ'ı okuyorlar. içim o kadar huzur doldu ki onların neşeli neşeli TÜRKÜM ! DOĞRUYUM!  demeleri ruhumdaki mutsuzluğu silip attı. hepsinin yüzlerinde tatlı ve masum bir gülümseme seslerinin çıktığı kadar haykırıyorlar.
 " Gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime  AND İÇERİM.." 
 Andımız bittikten sonra öğretmenlerinden gelen sınıflarınıza geçebilirsiniz komutunun ardından sırayı bozmadan güzelce girdiler. Durdum yol kenarında izledim onları ne de masumdular  sevesim geldi hepsini teker teker. 
Kardeşim geldi aklıma içimdeki özlem uyandı açtı gözlerini..
Kendime geldim yola devam ederken dedim ki "Herkes mutluluğa bir sebep bulurken sen ufacık bir mide ağrısının yüzünden neden yüzünü asıyorsun ki?".
 Bu uyarı iyi geldi 15 dk önceki asık suratıma inat önüme gelen ilk dükkanda girdim ve gülümseyerek selam verdim. artık kendimi daha iyi hissediyordum :) Çocuklar hayatımızın neşesidir onlar her şeyimizdir. Kirli dünyanın tertemiz sayfalarıdır...

26 Kasım 2012 Pazartesi

NİL'i uyandıralım..

Kar'alayan Kübra yartaşı 2 Değerli Düşünce


Nil Angel.....Nil kendini sosyal paylaşım sitesinde böyle tanımlamıştı.. Nereden bilecekti gerçekten angel(melek) olacağını.. Hayat yolunu hızlı tamamladı ve gitti. Ölüm herkesin başına gelecek olan bir hadise fakat NİL kendi gidip yerine 7 kişiyi bıraktı. fazla söze gerek yok zaten annesi onu en güzel şekilde anlatmış.. İşte o satırlar ve ardından akacak iki damla gözyaşı...






BU YAZIYI YENI GELEN ARKADASLARIMIZ ICIN YAZIYORUM SU AN ....
BIR GECE EVDE KARDESIMLE BERABER OTURUYORDUK SONRA ZAFERE BIR TELEFON GELDI YUZU DEGISTI NOLDU ABLAM DEDIM BIR SEY YOK ABLA BENIM CIKMAM LAZIM MERAK ETME DEDI SONRA CIKTI SANIRIM BIR SAAT SONRA FIILANDI ZAFERIN ARKADSI YILMAZ GELDI SENNAZ HAZIRLAN DEDI HASTAHANEYE GIDIYORUZ NE OLDU DEDIM AKLIMA ZAFER GELDI BIR SEYMI OLDU YOK DEDI BIR SEY YOK ZAFERIN NIL HASTANEDE NE OLMUS NILE DEDIM DISARDA BIR SEYLER YEMISTE ZEHIRLENMIS SERUM TAKTILAR SIMDI AMA BI SEYI YOK DEDI YOLA CIKTIK YOLDA SOLENIYORUM AH KIZIM NE YEDIN NERDE YEDIN DIE 9 EYLUL HASTAHANESININ ACIL KISMINA GELDIK BIR BAKTIM HEMEN HERKES ORDA ŞAŞIRDIM SIZ NEDEN GELDINIZ ALT TARAFI SERUMU BITINCE CIKICAZ AMA HERKES BENDEN UZAK DURUO YANIMA GELEMIYORLAR KIMISI AGLIYOR HIC BIR ANLAM VEREMIYORUM OTURDUM ORDA BI TASIN USTUNE BI BAKTIM ABLMLAR O ZAMN DANK ETTI BIRDEN DEDIM ONEMLI BIR SEY VAR YOKSA BORNOVADAN BU HALDE GELMEZDINIZ YINE CEVAP YOK BIR ARA BACAK KIRIK GIBI SOZLER DUYDUM NASIL DEDIM BACAGI NEDEN KIRIK O ZAMN SOLEDILER TRAFIK KAZASI GECIRDİGİNİ SADECE BACAGIMI KIRIK DIYORUM KIMSE BANA CVP VERMIYOR AMA BUTUN HER KES PERISAN ORDA ACIL KAPISINDA OTURURKEN DOKTOR ANANS ETTI NIL BUKET GULERGIN YAKINLARI DIE HEMEN ICERI KOSTUK AMA HERKES ONE YIGILDI BENI ARKAYA ATMAYA CALSIYORLAR BENDE ARALRDAN SIYRILIP ONE GECMEYE CALISIYORUM DOKTORU BASLADI KONUSMAYA 4. DERECEDEN BEYIN KANAMASI BUTUN BEYIN ZARININ ALTI KANLA DOLMUS KANAMA AYNI SIDDETIYLE DEVAM EDIYOR AYRICA BEYINDE BALONCUK OLUSMUS HER AN HAZIRLIKLI OLUN DEDI BEN KENDIMI KAYBETMISIM DISARI CIKARDILAR YALVARDIM ALLAHIMA NOLUR BANA BAGISLA KIZIMI ONUN YERINE BENI AL BENDEN ONCE KIZIM OLEMEZ BENDEN ONCE TOPRAGA GIREMEZ DIE SABAHA KADAR BEKLEDIK ACILIN ONUNDE SAG OLSUN DOKTOR ARKADAŞLARIMIZ NİLİMİ ACILDEN YOGUN BAKIMA ALDIRABILDILER MAKINEYE BAGLANDI BEBEGIM KANAMASI DURMASI BEKLENIODU SONRA ERTESI GUN YADA BIR SONRAKI GUN KANAMA DURDU HABERI GELDI O ANDA DUNYALAR BANA BAGISLANMISTI SANKI KIZIM TUM GUCUYLE MUCADELE EDIYORDU ADLI VAKA OLDUGU ICINDE ZIYARET GUNLERI HARICINDE GOREMIODUK ODA BIR IKI DAKIKA BEBEGIMI KAYBEDECEGIM AKLIMIN UCUNDAN DAHI GECMIODU DUZELICEK O DIYORDUM SAVASACAK BENIM ICIN ZIYARET GUNLERINDE SADECE IKI KISI ALINIODU KANAMA DURDUKTAN SONRA DAYISINA UFAK UFAK TEPKILER VERMEYE BASLADI SADECE ONA VERIODU AMA... O YUZDEN HER ZIYERETTE ZAFERI MUTLAKA SOKUYORDUK BIR GUN OKSURDU DUNYALAR BENIM OLDU ONCEDEN OKSURDUGUNDE OYSA KIZARDIM INCE GIYORSUN KENDINE DIKKAT ETMIOSUN DIE DAYISININ ELINI SIKMAYA BASLADI SONRA GOZLERIYLE GOZLERINI SIKARAK CVPLIODU SONRA AYAKLARINI GIDIKLADIGIMIZDA DIZLERIYLE BERABER KIVIRIODU YANI ANLIYACAGINIZ HER GUN GUZEL BIR SEY OLUODU BIZIM ICIN BU SURE 15 GUN KADAR SURDU EN SON KAN DGERLERI YUKSELMIS KENDI BIRAZ BIRAZ MAKINA OLMADAN NEFES BILE ALMAYA BASLAMISTI SON GUN DOKTOR HASTANE MIKROBU KAPTIGINI SOYLEDI ANTIBIYOTIGE BASLANMIS AMA VUCUT CVP VERMIYORMUS YENI BIRI DENENCEKMIS BELKI BOGAZINDAN DELIK ACABILIRIZ DIE UYARDI O BILE CANIMI NASIL YAKTI... BEN ONUN EN UFACIK BIR YERINE BIR SEY OLSA KIYAMAZDIM O SADECE BENIM KIZIM DEIL HERSEYIMDI SEKIZ YASINDAN SONRA BIZ IKIMIZ BERABERDIK IKIMIZ YASADIK HAYATA BERABER GOGUS GERDIK HEM DOSTUM HEM SIRDASIM BAZEN ANNEM BAZEN ARKADASIMDI KISACASI DUNYADA HERSEYIM OLAN TEK VARLIKTI... BU GUN ILACLARI KESTIK NORMAL OLARAK GOZLERINI ACMASI GEREKIR DEDI DOKTORU.. TABIKI SEVINDIM DAYISI YALVARDI NILIM BIZIM ICIN AC GOZLERINI DIE ERTESI GUN ACACAK INSALLAH DIODUK EVET O SON GUN... ERTESI GUN BEN YATAKTAN KALKTIM DEDIM BUGUN KIZIM GOZLERINI ACACAK...YILBASINI BILE ARKADSLLARIYLA ONUN PASTASIYLA KULAGINA MUZIK DINLETERK HASTAHANEDE GIRDIK.KALKTIM BAKTIM EVDE TELAS VAR HADI CABUK SENNAZ DIE.. YA NOLUOSUNUZ DAHA COK VAR ZIYARET SAATINE DIYRUM OLSUN CABUK HAZIRLAN DIOLAR EVDEN APAR TOPAR CIKTIK GITTIK KANTINE OTURDUK O SIRADA BURÇİN GELDI KIZIMIN ARKADASI ZAFERIN KULAGINA BIR SEYLER SOLEDI DIŞARI CIKTILAR TABI BEN HUYLANDIM KOŞARAK GITTIM YANLARINA OYSA BIR GUN ONCE BEBEGIM DE BEYIN FITIGI OLUSMUS TEKRAR BIR BEYIN KANAMASI OLMUS BOYNUNUN ARKASINDAN BOSALTTMAYA CALISMISLAR AMA NİLİM GİTMİŞ.... MAKINEYE BASLANMIS... KAC KERE SORDUM HATIRLAMIYORUM YANI ÖLDÜMÜ ŞİMDİ DİE... CÜNKÜ BEYNİM TEK COCUGUMUN DAHA 19 YAŞINDA ÖLMÜŞ OLMASINI ASLA KABUL ETMIYORDU.. FENALASTIM IGENELER FILAN YAPILDI ZOR İZİN ALDIK IKI KI GORUCEZ DEDILER... SON KERE YUKARIYA CIKTIK BABASI BEN TEYZESI ŞENNUR BIZI DOKTOR ODAYA ALDI SANIRIM ZAFERDE ORDAYDI CUNKU HAYAL ALEMINDEYDIM YANI ŞOKA GIRMIŞTIM ...SONRA BIZE ORGAN BAGISI YAPACAKMISINIZ DEDILER BABA IMZALADI GERCEKLESMESI ICIN BENIMDE IMZALAMM GEREKIYORDU DOKTORA SORDUM HICMI UMUT YOK HICMI MUCIZE OLAMAZ HANI OLUO YA BAZEN AYLARCA MAKINAYA BAGLI KALIP MUCIZE OLUYOR GOZLERINI ACAIYORLAR OYLE BIR SEY OLBILIR BELKIDE OLAMAZMI DIE SORDUM... HAYIR DEDI DOKTOR BEYIN OLUMU GERCEKLESELI 12 SAAT OLDU HIC BIR MUCIZE OLAMAZ O ZAMN IMZAYI ATTIM AMA O IMZAYI ATTIGIMDA KESINLIKLE 7 KISININ HAYATINI KURTARACAGI VE BU YEDISINDEDE ORGANLARININ UYUM SAGLIYACAGI AKLIMDAN BILE GECMEZDI SADECE YAPMAM GEREKENI YAPIODUM O AN SONRA ZUZUMUN YANINA GITTIM SICACIKTI HER YERINI OPTUM OKSADIM OKSADIM KOKUSUNU SUREKLI ICIME CEKTIMKI O KOKUSU HEP KALABILSIN BENDE DIE BEN HEP ONUN ELINI ALIR NORMALDE ZORLA SACIMI OKSATIRDIM ODA BANA GEL GEL SENIN OKSANMA VAKTIN GELMIS DERDI YINE OYLE YAPTIM ELINI ALDIM YANAGIMI OKSATTIM OKSATTIM... BIR TEK CANIM VARDI ONUDA ORADA BIRAKTIM... FACETE ISMI NİL ANGEL DI SIMDI GERCEKETEN MELEK OLDU KORUYUCU MELEGIMIZ ACIMI ANLATAMM BUNA KELIME YOK HANI ZAMN DIOLAR YA ZAMN GECTIKCE ACIMDA OZLEMIMDE COGALIO HELE O OZLEM VARYA AH O OZLEM MAF OLUOSUN OLECEK KADAR OZLUOSUN GORMEK DOKUNMA ISTIOSUN RESIMLERINE DOKUNUP KONUSUYORUM OPUYORUM AMA YETMIYOR AKLIMI YITIRMEMEK ICIN AGIR ILACLAR KULLANIYRUM BOYNU BUKUK YETIM GIBIYIM SADECE NEFES ALIP VEREN AMA YASAMAYAN... SONRA ARKADASLARI O HASTAHANEDE KIZIMLA BERABER 15 GUN BOYUNCA SABAHLAYAN ARKADASLARI BIZ NILIMIZ ICIN KORU OLUSTURMAK ISTIYORUZ DEDILER TAMM DEDIM NILIN COK HOŞUNA GIDECEĞINI DUSUNDUM BOYLECE BASLAMIS OLDUK SONRA BENIM ARKADASLARIM KATILDI SONRA SIZLER YENI DOSTLARIM YANI BENIM KIZIM GERCEKTEN KOCAMAN BIR ORMANI HAK EDIO ONU ARKADASLARININ HANGISINE SORARSANIZ SORUN HAYAT DOLU CIVIL CIVIL KOTU GUNUMUZDE SUREKLI YANIMZDA OLAN SON DERECE YARDIM SEVER SEVGI DOLU BIRIYDI DIE TANIMLARLAR.... ANNEMMM MELEGIMMM SENI COK SEVIYORUM BEBEGIMMM VE SENI COK OZLEDIM BI TANEM BENIM SENINLE KAVUSANA KADAR SENIN ISTEKLERINI YAPMAYA CALISACAGIM CUNKU YÜZUNUN GULMESI BİZİM ICIN HER SEYDEN ONEMLI
Annesi Sennaz Şengül








KİTAPSIZ OKULUMUZ KALMASIN! (BLOGLARINIZDA PAYLAŞIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ)

NİL ANGEL KÜTÜPHANELERİ
NİL BUKET GÜLERGİN 24 ARALIKTA ARKADASININ KULLANDIGI ARABADA COK FAZLA HIZ NEDENİYLE TRAFIK KAZASI GECİRDİ. BEYIN KANAMASINDAN DOLAYI O NESE DOLU HAYATI SEVEN HERKES TARFINDAN COK SEVILEN BU YUZDEN ANGEL LAKABI TAKILAN 19 YASINDAKI NİLİMİZ HAYATA VEDA ETTİ.ORGAN BAGISIYLA 7 KİŞİNİN HAYATINI KURTARDI. DAHA SONRA  İZMİR'E 17.000 FİDANLIK ORMAN KAZANDIRDI. BEN ANNESI OLARAK KIZIMIN YAŞARKEN YAPMAK ISTEDIKLERINI AMA COK ERKEN HAYATA VEDA ETTIGI İÇİN YAPAMADIGI ISTEKLERINI HAYATA GECIRMEYE CALISIYORUM. ŞİMDİ DE KÖY OKULLARIMIZA NİL ANGEL KÜTÜPHANELERİ PROJESİ ADI ALTINDA SİZLERİN DE DESTEKLERİYLE KİTAP YARDIMINDA BULUNACAĞIZ.

 KARGOLARINIZ ÖNCE 152/1 SOK. YALI MAH.  ALKAN APT. NO: 4  DAİRE:1 GÜZELBAHÇE/ İZMİR ŞENNAZ ŞENGÜL ADRESİNE YOLLANACAK. BURADA KI GRUP GÖNDERİLENLERI İHTİYACI OLAN OKULLARA GÖRE AYIRIP DÜZENLEYECEK VE İLÇEDEKİ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE KARGOLANACAK. ORADANDA İLGİLİ KİŞİ ÖĞRETMEN, MÜDÜR VEYA MUHTAR ALICAK VE GEREKLİ KURUMLARA İLETECEK. ŞİMDİDEN NİL ANGEL KÜTÜPHANELERI ADINA COK TESEKKUR EDİYORUZ. BÜTÜN YARDIMSEVERLERIN İSİMLERİ TEK TEK YAYINLANACAKTIR. FACEBOOK TAKİ GRUBUMUZDAN http://www.facebook.com/groups/nilbuketgulerginormani/  ÜYE OLURSANIZ GEREKLİ BİLGİLERE ULAŞABİLİRSİNİZ. 
NOT: LÜTFEN KARGOLARINIZIN ÜZERINE NİL ANGEL YAZMAYI UNUTMAYIN.

24 Kasım 2012 Cumartesi

şafak

Kar'alayan Kübra yartaşı 10 Değerli Düşünce


şafak 6... 
Dünyanın en huzur veren yerinde olmama 6 sayılı gün, 144 sayılı saat, 8640 sayılı dakika ve 518400 sayılı saniye kaldı :) Hatta bak birazı geçti bile 518399.. 518398..518397.. 

20 Kasım 2012 Salı

pek tatlıyım :))

Kar'alayan Kübra yartaşı 8 Değerli Düşünce

Anlık mutluluklar var benim avuçlarımda, 
öyle uzun uzadıya düşünmem plan yapmam...
Sevmem büyük adımları..Yolların bitmesinden korkarım..
 Uzaklara bakmaktansa burnumun ucunu izlemeyi severim..
Alırım umutlarımı hayallerimi koyarım önüme sonra vazgeçerim gerçekler gelsin isterim..atarım hayalleri masadan aşağı. düşerken bakarım ardından .. Sonra aynaya bakar gülerim ben biraz deliyim severim ama yine de kendimi bazen pek tatlı gelirim kendime bazende kaçarım bulamayayım diye benliğimi...

18 Kasım 2012 Pazar

us mu ahmak mı ?

Kar'alayan Kübra yartaşı 8 Değerli Düşünce

 Küçüktüm ama hatırlıyorum. 
Bir öğretmenim vardı. bir gün derste durup dururken konu kadınların başörtü kullanmasına gelmişti. Bize, tesettürlü kadınların kul hakkına girdiğini söylemişti. Gerekçesi de
 " Onlar bizim her yerimizi görüyor ama kendilerini bizden saklıyorlar. Biz hiç bir şey göremiyoruz." cümlesiydi..
 Çocuk aklımla hiç bir şey anlamamıştım şuan düşünüyorum da insanlar ne kadar kurnaz yaratıklar ve bir o kadar da aptal..
 ALLAH'ın " Ey Peygamber! Hanımlarına, kızlarına ve mü’minlerin kadınlarına söyle, bedenlerini örtecek elbiselerini giysinler. Bu, onların tanınıp incitilmemelerine de daha uygundur. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir." ayetine karşı gelip buna rağmen bu emre uyanları da ağır bir yük olan kul hakkına girmekle suçlayabiliyor.
 Bu şekilde vicdanını rahatlatıp kendini kandırıyor ama unuttuğu en büyük ayrıntı kendini kandırsa da ALLAH ı kandıramayacağı...
RABB'im herkesin günahlarını bağışlayıp, imanını kuvvetlendirsin inşallah..

17 Kasım 2012 Cumartesi

sen erimeyen kar tanesi, sen çiçeklerin prensesi..aşksın sen

Kar'alayan Kübra yartaşı 4 Değerli Düşünce

15 Kasım 2012 Perşembe

üflenmiş tozlar-1

Kar'alayan Kübra yartaşı 6 Değerli Düşünce

ne garip.. 
" O gün çok sıkıntılı geçiyordu. Derslerimin yoğunluğu beni bi hayli bunaltmıştı. Bir an önce yarım saattir beklediğim fotokopi kuyruğundan kurtulmak istiyordum. işimi halledip tekrar derse yetişecektim. Ellerimde ağır ağır kitaplar, çantam ve bir de dosyanın var olması beni daha da yoruyor ve sabır sınırlarımı zorluyordu bu halsizlik.. Derken sıranın bana gelmesine bir kişi kalmıştı. Çoğaltmam gereken yeri tekrar kontrol etmemle beraber önümdeki kişinin de işinin bitmesi bir oldu tam kitabı görevliye uzatacak iken yanımdan uzanan bir kol ve ardından gelen iri bir cüssenin beni kenara itip kendi kağıtlarını vermesi beni şoka uğratmıştı. Ortamın kalabalıklığı ve o kişinin benden uzun olması onu karşımda muhatap olarak görmeme engel olmuştu. Ani bir sinir patlamasıyla kızın kolundan tutup öfkeyle gözlerine baktım.. AMAN ALLAH 'ım bu nasıl olur !! 
hayret içinde kalmıştım daha dikkatlice yüzüne bakınca düşüncelerimde yanılmadığımı anladım. bu "O"ydu. evet evet kesinlikle "O". 
...yıllar önceydi..15 yıl önce..Ben daha ufacık bir kızken bir dükkanda beğenip koşarak eve gelip anneme alması için yalvardığım, akşam babam eve geldiğinde anlata anlata bitiremediğim tokamı aynı bugün, sıramı elimden aldığı gibi almıştı ve hiç düşünmeden kırıp atmıştı.. o kadar ağlamıştım ki günlerce gözümde yaşla dolaşmıştım. babamın aynı tokadan almasına rağmen onun yeri bambaşkaydı. Ellerimden uçup giden bir candı sanki. dinmeyen yaşım yerini nefrete bırakmıştı. Hiç unutmadım bu yüzü. Çocukluğumun kara sayfalarından biri sadece bu kişiye ait.. 15 yıl sonra nasıl olur da tekrar karşıma çıkar bu yüz. Aradan yıllar geçti bambaşka bir şehirde hemde aynı okulda aynı kuyrukta olmamız bana imtihan mı ? Ben onu geçmişime gömmedim mi! 
ne garip .. hayat ne garip.. .

13 Kasım 2012 Salı

ÇOK AĞIR

Kar'alayan Kübra yartaşı 7 Değerli Düşünce

Dili ağır olanların acıları da ağırdır! 
anlamıyorsan uğraşma fazla.. 
susuyorsa sözlerinin ağırlığındandır 

 ...ya da ...
cesareti yoktur 
kelimelerin dudaktan fışkırmaya..

11 Kasım 2012 Pazar

beyaz

Kar'alayan Kübra yartaşı 7 Değerli Düşünce

Bir beyaz gece gelecekti ama işi çıktı galiba.

En şizofren-1

Kar'alayan Kübra yartaşı 8 Değerli Düşünce





Çocuk sesleri duyuyorum parmaklarımda, 
gözlerimle avuçluyorum seni, bakışlarım tadıyor özlemin soğuğunu, nefesim kokluyor seni sevişleri  her şey çok bulandı kafamda herkes kaçışıyor...
 ve ben 
..galiba kendim oluyorum..

8 Kasım 2012 Perşembe

yanlış anladınız_

Kar'alayan Kübra yartaşı 4 Değerli Düşünce

Dargın gitmeyin kuşlar.. Ben aslında öyle demek istememiştim..
 Kanatlarınıza muhtacım..
 Beni bırakmayın ben öyle demek istememiştim.. 

7 Kasım 2012 Çarşamba

BEKLE!

Kar'alayan Kübra yartaşı 7 Değerli Düşünce


Bunalmak insanı rahatlatırmış kır çiçeğim. 

Bunalınca gönlünün feraha çıkacağı yakınmış. 

Sıkıldığın her an güneşin daha da yanaşırmış sana.

 Bunalmana şükret bal köpüğüm bunlar taze mutlulukların haberci güvercini.

 Gönlünün her sıkışması bir bebeğin doğum sancısı kadar masum. O bebek doğunca her şey daha güzel olacak.

 BEKLE!

... güneşin ufukta belirip aydınlatacak ...

5 Kasım 2012 Pazartesi

yüz görümlüğüm

Kar'alayan Kübra yartaşı 2 Değerli Düşünce



Mutluluğun duvağını beraber kaldırdık seninle…

Tertemiz masum alnından öptük. Hoş kokusu sardı etrafımızı, hülyalara daldık.
 İşte beklediğimiz şey karşımızdaydı.  Bunu istememiş miydik içten içten, dostmuş gibi yaparak.

Aslında aşk değil miydi aramızdaki?
Zeytin karası bakışların değil miydi beni bulutlarda gezdiren?
 Laflarındaki dalga değil miydi ruhumun denizlerindeki fırtına?
 Evet..
 Evet kahkahandı dinginliğimin ninnisi. Ellerindi tutunacak dalım, dilinden dökülenlerdi sakladığım incilerim. Bastığın topraktı benim sonum...
 Varlığın benim neşem, yokluğun kâbuslarım, gözyaşın kıyametler koparan kar tanesi yüreğimde...

sen mi öldün yoksa ölüm biz miyiz?

Kar'alayan Kübra yartaşı 2 Değerli Düşünce

5 kasım 2012 .. Yokluğunla bir gün daha geçti, bir gün daha ellerimizden kaydı gitti.Keşke "O"da olsaydı dediğimiz bir gün daha bizi terk etti.Anılar kaldı avucumuzda gözyaşlarımızla ıslanan..Bir gülüşün bir de keşkelerimiz.. Elimizde fotoğraflar yüreğimiz derin çığlıklarımızın yankısında dağlanıyor.SEN YOKSUN..

4 Kasım 2012 Pazar

yeniden merhaba..

Kar'alayan Kübra yartaşı 6 Değerli Düşünce

uzun süredir blogumda yazdığım yazılara şuan ulaşamıyorum bu sebeple yeni bir blog hesabıyla karşınızdayım. nacizane bir şeyler karalamaktır niyetim umarım okuyanların duygu alemine ulaşabilirim..BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM..

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review