18 Aralık 2013 Çarşamba

Bukre - Kahraman Tazeoğlu

Kar'alayan Unknown

İçinde umut olmayan bir günü ayakta tutan tek şey içinde umut taşıyan bir yarındır.

Gizli aldatmalar, sevdiğin insanı "üzerine basmadan" çiğnemektir.

Geçmiş iyi bir şey olsaydı geçmezdi.

Hayır yalnız değilim tıklım tıklım sensizim.

Bir zamanlar benim olan ellerin şimdi neden ellerin?
...


Ne kadar da yüreğe dokunan sözler. Eveeett bu size 4. kitap tanıtımım olacak. Normalde kendime ait yazılarla hayatınızı renklendirmeyi seviyorum ama bazı kitapları okudukça bunu sizinle paylaşmak için heyecanlanıyorum. :)

Kahraman Tazeoğlu kendini yazar olarak kanıtlamış ve bir çok kitle tarafından benimsenmiş bir sözcük ustasıdır. Kalemini  bizim gözyaşlaımızla ağlatıp zaman zamanda neşelerimizde güldürmüştür.

Bukre kitabı 25 Eylülde kitapçıların raflarına girmiş ve satış rekorları kırmıştır. Bende sevdiğim birinin okuduğunu görüp aldım. Bugün üç saatlik derste bitirdim. Derste ağlamamak için kendimi zor tuttum. Bazen sinirlendim sertçe kapattım kapağını bazende gözlerim doldu. bu kadar etkilenmezdim de bu Bukre benimle aynı şeyleri yaşamış hemen hemen o bana çok dokundu. Neyse işte bence alın okuyun. Kitap içinde aşk var, kıskançlık, dostluk, veda, aldatma, hatalardan dönüş, ölüm ve hayata dair bir çok duygu var. Hayatın ağır yüküne 3-5 saat ara verip okununca tadı damakta kalacak tatlı bir hüzün kreması bu kitap.

Şiddetle tavsiyemdir. :)



9 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

Bende ilk çıktığı zaman alıp okuyanlardanım :)
Ama ağlama yaaa bak tamam mı

Unknown dedi ki...

Sen zaten okumasaydın hayret ederdimki :) tamam ağlamam meleğim hep gülerimm :)

çitlembik dedi ki...

Bukreyi kahraman tazeogluyla yildizlarimizin uyusmamasina ragmen sirf adi bukre oldugu icin cok merak ediyorum. Bukre. Kulaga cok sevimli geliyor. Sanirim okuyacagim :)

Unknown dedi ki...

ay bencede çok tatlı bir isim :)

Unknown dedi ki...

Söze bak söze :D
Hayır yalnız değilim tıklım tıklım sensizim...
Süper yani bayıldım

tosbağanındünyası dedi ki...

bende hemen alıp okudum bile :) güzel kitap

Unknown dedi ki...

Adam yazmış yaaa :) Ama sen sakın tıklım tıklım onsuz kalma ;)

Unknown dedi ki...

Güzel dmiii :)

Unknown dedi ki...

Aminnnnnnn inşallahhh :D

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review