25 Şubat 2013 Pazartesi

!!! Ve ben bir karınca----Sevdim kararınca !!!

Kar'alayan Unknown


Bir gece bitti düşüm aniden


Aniden sahiden bir sahilden

Bir gece daha bitti ömrümden

Ömrümden gönlümden her günümden

Senmiydin ben artık yokum diyen

Dermiydim böylesine hiç sen

Sevmiştin hani çok'ta mutluydun

Umutluydun hani sen bu sevgiden

Sevgini bir başka sanırdım

Sanırdım sarıldım yanıldım

Bu rüya hiç bitmez sanırdım

Sanırdım yanıldım kırıldım

Yalanmış tüm gerçek bildiğim

Bir damlaymış dünyalar dediğin

Denizler götürse gözyaşımı

Anlarmı sevgilim dediğin

Durunca dünya durunca

Hayat durunca anlar durunca

Ve ben bir karınca

Sevdim kararınca

Düştüm rüyalardan düşler kararınca

Ah bendim bebeğin

Hani essiz çiçeğin

Şimdi yalnızlığımda nerelere gideyim



Sorunca kader sorunca

Dostum sorunca kendime sorunca

Ve canım ben bir yonca

Ama öldüm solunca

Bile bile yüreğin yaprağımı yolunca

Ah bendim herşeyin

Hani sonsuz emelin

Şimdi yalnızlığınla nerelere gideyim

Kaç kez geçmiştim senin için canımdan

Gözümü kırpmazdım kan gitse yanımdan

Ve kimler gitmişti

Ah neler yanımdan, sen hep yanımdaydın

Daha başlamadan

Ah sendin dünyalar !

Ne gökler ne diyarlar

Şimdi yokluğunda büyüyor yalnızlıklar



Bir gece bitti düşüm aniden...

2 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

canım iyi misin hayırdır bu sözler bana hiç hayra alamet gelmedi :(

Unknown dedi ki...

Bazen sarsıntılar olur ya meleğim işte öyle bir artcı sarsıntı...

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review