22 Şubat 2013 Cuma

Beslediğim hayvanlar ve Anılar

Kar'alayan Kübra yartaşı
Daha önce hiç üzerinde durmadığım bir konuda yazmaya karar verdim. 

Bu zamana kadar beslediğim ya da beslemeye çalıştığım hayvanlarla tanıştıracağım sizi :) 

Bazılarında başarılı oldum ama maalesef bazılarında olamadım ve hüsran oldu. Pisi pisine öldüler yazık...:(  Buradan onlara sesleniyorum valla kötü bir amacım yoktu sadece sizi beslemek istemiştim :))

Neyse acı dolu hatıraları unutalım tek tek size sıralayayım en iyisi ben :)

İşte bu bizim cikletimizzz :) cinsi muhabbet kuşu çok küçüktüm o evimizdeyken :)


Bu da bizim köye gittiğimizde hem oynayıp hemde sevdiğimiz ATEŞ :) öldüğünde ağlamıştım...


Aşağıdaki resimdekiler benim su kaplumbağalarım adları TOSUN ve YAŞAR :) Tosun hasta oldu ve öldü ama Yaşar 6 yaşına girdi :) Adı üstünde Yaşar.:) keşke tosun yerine yaşar1 yaşar2 deseydim :)


Bu da sırf hevesimiz geçsin diye annemin komşudan ödünç aldığı tavşanımız pamukçukk :):)


Aşağıdaki balık türünden bir çok kişi çok kez beslemeyi dener bende onlardanım. Belki 15-20 tanesini bu uğurda harcamışımdır :) üzüldüm ama bak o kadar olmuş mu yaaa


İşte evin Zeki Müreni, Solisti PAŞAMIZ :) türü sultan papağanı tam bir gevezeee :))


Aha işte bu da horoz olup da ablamın civcivi büyüdüğünde o tavukla evlendirip tekrar civciv besleme hayalleri kurduğum mübarek :)) adı yok yani yoktu sanırım hatırlayamadım :))


Hey gidi günler yaa gözlerim doldu..Ne günler geçmiş görüyonuz mu koca 21 yılı devirdim...

DİPNOT: Bu hayvanların çoğunu çok küçükken beslediğim için fotografları maalesef yok ama resimdekilerle aynılardı aynı türlerdi.

0 Değerli Düşünce:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review