28 Şubat 2013 Perşembe

KISA BİR VEDA-ÇEKİLİŞ

Kar'alayan Unknown

Upuzuuuuuuuunnnn zaman sonra çok neşeliyim yeniden :)

Yarın 2 aydır hasretini çektiğim beyaz atlı prensime kavuşuyorum ve bir kaç günümü onunla birlikte geçireceğim :)

Her geçen gün, saat, dakika ona daha da tutuluyorum. Adına sayfalarca şiir yazabilirim :)

Bu zaman zarfında blogu ihmal edebilirim bunun için affınıza sığınıyorum :)

Bir de çekiliş yaptım ama katılım çok az üzülüyorum ama beeen :((((((((((

Görmeyenler ve insaniyet namına duyurmak isteyenler için çekiliş 
LÜTFEN HERKESİ BEKLİYORUM.

KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZZZZZ :)
♥ ♥ ♥ ♥

10 Değerli Düşünce:

kahvetelvesi dedi ki...

Gözünüz aydın diyelim :) Mutluluğunuz daim olsun ..

Adsız dedi ki...

Bloğu falan boşver aşkını yaşa :):):) güzel haberlerini bekliyoruz:)
sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canımm Allah razı olsun :)

Unknown dedi ki...

Arseliiiiiiiiiimmmmmm boşveremem siz benim için çokk değerlisiniz amaa :)

Unknown dedi ki...

aşkını yaşa canım benim ama bizi de unutuverme olur mu

Unknown dedi ki...

aşkolsun meleğim unutmak ne demek :)

eda dedi ki...

oncelikle,blogun çok hos olmus canim hayirli olsun :)
ask guzeldir bencede eldeyken dolu dolu yasamaya bak , ama yinede bizi unutma :)
sahi sebebi niyetimi unutmustum, ben aslinda sana mim getirmis canim, ama simdiden sonra ne kadar degeri olur bilmem ;) hadi hayirlisi :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canımm begenmene çok sevindim :) aşk gercekten çoookk güzellll herkese benden bir aşk :)))

mimi yarından sonra yapmaya calışcam inşallah düşünmen yeter edam :))

deeptone dedi ki...

iyi eğlenceler hadii.
:)
çekilişi tımım yarın duyurucam.
:)

Unknown dedi ki...

eğlence bittiii :) duyuru için tesekkürler deepp :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review