1 Şubat 2013 Cuma

MiM VaR

Kar'alayan Unknown

Mim geldiiiiiii.....
 büyülü ayraç beni eğlenceli bir mimle mimlemiş.. Çok teşekkür ederimm...Onun cevaplarını büyük bir beğeniyle okudum. bakalım bende aynı eğlenceli yanıtları verebilecek miyim ? 

Bu mimin bir özelliği varmış onu da yine büyülü ayraç güzelce anlatmış. ayrıntılı bilgi tık tık. Kurallara göre benimde 11 tane soru bulup mimlediklerime onları sorman lazımmış ama ben aşağıda da belirttiğim gibi üşendim ve aynı sorularla imtihana alıyorum mimlediklerimi :) 

 En son hangi filme gittin, beğendin mi?


En son  sevdiceğimle birlikte çakallarla dansa gitmiştim sonra  başka filme gitme fırsatım olmadı.


 Çok sık kullandığın bir kelime var mı?


En çok yok yeeeeaaaa kıvamında bir tamlama kullanırım :)


Genelde ne tarz kıyafetler giyersin?


Üstüme yapışmayan, rahat ve spor kıyafetler tercihimdir. 


Kendini üç kelimeyle tanımlar mısın?


Deli, şakası, üşengeç :)


Harry Potter okudun mu/izledin mi? Okuduysan en sevdiğin karakter ve olmak isteyeceğin karakter kimlerdi?


Çok küçükken izlemiştim. Adları aklımda değil ama şu çılgın ikizler vardı ya hep yaramazlık peşindeydiler onlardan biri olabilirim. hangisi oldugu farketmez nasılsa ikizler ;))


Ölene kadar aynı şeyi yiyecek olsan ne yemek isterdin?


Aşure yemek isterdim hem vitaminli hemde tatlı :)


Evcil hayvanın var mı? Yoksa ne almak isterdin?


Bir süre önce vardı ama şuan arkadaşıma verdim onu, ilerde bahçeli evim olursa Sivas kangalı beslemek tek hayalim ...


Sabah kalkınca neler yaparsın?


Tabii ki kahvaltıı :))


En sevdiğin animasyon film ne?


Buz devri serisi favorim..


Hayatının kahramanı var mı, varsa kim/ne?


Öncelik babamın ama ardından adı bende kalsın E. benim süper hiper kahramanım ;)


2012 yılına dönme şansın olsa neyi değiştirirdin?


Dönmem o lanet yıla...Her şey olduğu gibi kalsın...


GELELİM MİMLEDİKLERİME:


deeptone  -  meleğim  -  pirem  -  vikik  -  cicileydi  -  çaçaronblog :)







8 Değerli Düşünce:

Büyülü Ayraç dedi ki...

Cevapladığın için çok teşekkür ederim canım cevapların çok şirinn. =D

Tontirik Tarifler dedi ki...

teşekkürler canım..en kısa zamanda cevaplayacağım..

Unknown dedi ki...

ne demek canım ben teşekkür ederim seni takibe aldım kocaman sevgiler :)

Unknown dedi ki...

tamam canımm sevgiler :)

Pire Kızı dedi ki...

teşekür ederim canım sanırım bende üşenip aynı sorulara cevap vereceğim :))

Unknown dedi ki...

sen bilirsin canım tembeliz biz tembel :))

deeptone dedi ki...

ay senden soruları kopyalayacaktım yapamadım ama.
:)

Unknown dedi ki...

ayy canım benm blogda kopyalama yasağı var. yazılarım çalınmasın dye yaptım :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review