24 Ocak 2013 Perşembe

ANLADIM HEMDE ÇOK İYİ !

Kar'alayan Unknown

Merak ederdim hastanede aylarca cihaza bağlı yatan hastaların durumunu. İşte onu bugün anladım yaklaşık 12 saattir vücuduma bağlı bir cihazla yaşıyorum ve gerçekten çok fena huylandım. Kendimi tanıyamaz oldum. Çok garip hissediyorum. 

Şu mübarek gecede RABB'im tüm hastalara şifa versin. İçlerinde bana da versin inşallah.. Tüm mü'min kardeşlerimin kandilini kutlarım dualarda unutulmayalım...

Hayırlı geceler...

20 Değerli Düşünce:

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Allah acil şifayı hayırlısıyla versin :)Hayırlı geceler sana da :)

Unknown dedi ki...

ALLAH razı olsun hayırlı kandiller :)

Adsız dedi ki...

sana da :) dualardasın :)

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun canım Rabbim yar ve yardımcın olsun

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım sağol :)

Unknown dedi ki...

aynı şekilde sende sesszgmi dua ettim sanada :)

safransarı dedi ki...

Geçmiş olsun.. Hayat bu ne zaman neyle karşılaşacağımız hiiç belli olmuyor malesef.
önemli olan bu sınavdan güzeelce geçebilmek.
şimdi nasılsın ?

Adsız dedi ki...

Rabbim acil şifalar versin inş..
Sen ve tüm din kardşlerimize

Unknown dedi ki...

imtihan oluyoruz işte gerçekten hayat kocaman bir hediye kutusu içinden ne çıkacağı belli olmuyor, şimdi daha iyiyim ALLAHa şükür

Unknown dedi ki...

inşallah cici hoşgeldin bloguma :)

Asiruh dedi ki...

geçmiş olsun... insan sağlığın değerini kaybedince anlıyor ben de sık sık yaşıyorum ama biraz iyi olunca aynen devam ediyorum ben umarım sen kendine hep dikkat edersin :)

Unknown dedi ki...

sağol canım valla bende senin gibiyim hastayken karar veriyorum artık hep dikkat edecem diyorum ama sonra aynı hamam aynı tas :)

eda dedi ki...

:(( ay kiyamaaam çok gecmis olsun canim,yuce rabbim biran once sifalar yagdirsin sana insallah !

Unknown dedi ki...

tesekkür ederim , yarın herşey belli olacak canım benim test ve tahlil sonuçları çıkacak hayırlısıyla temiz çıkar inşallah

siyah kuğu dedi ki...

Geçmiş olmuş biatenem Rabbim tüm hastalara şifa dertlilere deva borçlulara edalar nasip eylesin.
İnşAllah testler temiz çıkar.
Kendine iyi bak canım öpüyorum.

Unknown dedi ki...

kuğum Allah razı olsun dualarla iyiyim ben çok öpüyorum :)

Unknown dedi ki...

canım iyi misin hayırdır?
ancak girebildim. yeni okudum yazını9-9/*+

Unknown dedi ki...

merak etme meleğim kötüye bir şey olmaz iyiyide Allah korur :) hoşgeldin tekrar zaten biliyordum yoğun oldugunu. sevgiler canım

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun ama noldu ya neden hay allah.

Unknown dedi ki...

azrail kendini hatırlattı gitti canım ya :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review