21 Aralık 2017 Perşembe

helööö

Kar'alayan Unknown

Hellöööö, napıyosunuz?

Beni hatırlayan var mıı ?

Yazayım dedim be yaa yıllar olmuş tozlanmış blokum, üfledim tozunu, aldım elime paşa dedemden kalma mürekkepli kalemimi, dokundum kağıda ... 

Eskiden ne zaman geçirirdim burda heyt be saatler harcar kim neler yazmış, kim nerede ne yapmış bakmaya bayılırdım. Öğrenciydim tabi zamanım çoktu, baba parası yer arada canım isterse derse girer onun haricinde nerde yeni dizi var nerde etkinlik yapılmış kim evde artan malzemelerde neler yapmış onlara bakardım. Bol bolda blog okurdum, bloggerlarla günlük hayatta da bağlantıya geçer kendimi şanslı hissederdim. 

Sonra hayat telaşı başladı, mezun oldum, hemen atandım, işe başladım. Sıkıntılı günler geçirdim ilk tayin yerimle ilgili hatta önceki postum onunla alakalı, kurtulduğuma baya bi sevinmişim :)) Ağrı'da yaşayanlar kızmasın, sadece ben alışamadım ve kişisel sorunlar yaşadım ondan yani:)  


Sonra İzmir yolculuğum başladı...Hayatımın değiştiği ve hiç bir şeyin artık eskisi gibi olmayacağı bir döneme girdim. 
Pişman mıyım? Asla.
Mutlu muyum?   Çok.
Hayatımın önemli direklerinden olan iş arkadaşlarımla tanıştım. Mesleğimde, rüyalarımda bile göremeyeceğim şeylerle karşılaşıp aşırının aşırısı derecede tecrübe edindim. ve en güzeli  eşim beyefendiyle tanıştım(buraya emoji olarak utanan maymun koyabiliyo muyuz?)

Tatlı utanan maymunumla hayatlarımızı birleştirdik ve inanabiliyo musunuz o sorumsuz kartanesi baya baya bi ev hanımı oldu :))  Gündüz 8 saat mesai akşam 16 saat evde mesai yapar oldum. Çok şey değişti , çok güzel şeyler doğmak üzere ;)




Eee siz napıyosunuz?

3 Değerli Düşünce:

sessizkaldım dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirsin:) ne güzel haberle gelmişsin hayırlı uğurlu olsun canım benim rabbım mutluluğunuzu daim etsin inşallalh artık buralardasın dimi :) işinde hayırlı uğurlu olsun inşallah her şey güzel gönlünce olsun inşallah ...

Unknown dedi ki...

@sessizkaldım heeyy merhabaaa, 3 yıl sonra döndüğüme sevindiren tatlış yorumun için teşekkürlerrr :) Dualarının kat kat güzelini Rabbim sana da versin inşallah, uğrayacam blokuna ama iş yerindeki ağ açmıyo eve gitmeyi bekliyorumm :)

deeptone dedi ki...

ay dur aynı iştesin hani o okul gibi bakımevi, eşinle nerde tanıştııın :) ben de yeni bloguna yazcan sanıyom ayolcum :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review