7 Aralık 2014 Pazar

Ağrı'dan İzmir'e 1650 km/sa Hızla Kaçış

Kar'alayan Unknown


Gün olmuş 7 Aralık saat olmuş 00:44 kar tanesi karşınızda :) Selamlar sevgiler.  Arada bir böyle post girişleri yaparak kendimi radyo programı sunucusu gibi hissediyorum. Hani olur ya şuh bir sesle gece şiir programı yapan karizmatik sesli abilerimiz(!) işte onlar gibi hissediyorum kendimi :D Az sonra severek ayrılanların birbirine özlemlerini dile getirdikleri bir şiiri okuyacak gibiyim :D 

Neyse bakmayın saçmaladığıma keyfim yerinde ondan böyleyim. Bakanlık atamaları sonuçları açıklandı. Kartanesi goes toooooo İZMİRR. 

Beyler bayanlar yolunuz düşerse beni de görmeden gitmeyin e mi ? Bakın bu kez Ağrı da değil güzelim İzmir yani boş geçilmez :D

Valla haberi aldığım gün sabahından b*k gibi başlamıştı öğle saatlerinde b*kluk yerini gözyaşlarıma bıraktı akşam ise tamamen sevinç çığlıkları ele geçirdi günümü. Okul idaresiyle sıkıntı oldu baya kötüydü ağladım zırladım falan sinirden o anda da bir dua etmişim ki sormaayın. aynen şunu dedim. "Allah'ım beni burdan kurtar artık dayanmakta zorlanıyorum isyan ettirmeden beni güzel bir yere mesela İzmir'e gönder." Bu duanın üstünden saatler geçti akşam oldu eve bi geldim sonuçlar açıklanmış baktım ekrana bastım çığlığı kocaman bir İzmir yazısı vardı. Hem şükrettim hem şok yaşadım. Duamın bu kadar çabuk gerçekleşmesine. Keşke başka şeyler de isteseydim yanında dedim valla :D Görüyor musunuz bendeki nankörlüğü :D 

Şimdilerde ise hazırlıklarımı ve yasal işlemlerimi yapıyorum. yolculuk tarihi belli değil ama umudum ocak ayına kalmadan gitmek düzenimi kurmak. Aaaa bu arada sevindiğim bir başka şey de hem masal perisiyle hem de memleketten yakın bir arkadaşımla beraber İzmir'de olmakk :D Masal perisi duyurmadı sanırım ama oda artık İzmir vatandaşı :D 

Hoş kalın hoşçakalın Birde şu yazarın kitaplarını okuyun ben okudum ve okumaya devam ediyorum. Tek kelime ve üç heceyle anlatmak gerekirse BA-YIL-DIM. 

Yazarın adı: Fatma ERDEK 

Kitapları: Kara Kış Beyaz Düş

                Melekler Zamanı

                Erken Rüya Zamanlar

19 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

ohh ohhh misss :)
sen o kadar iyi kalplisin ki canım onun için dua anında kabul olmuş :)

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun canım :))Bu arada blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

Unknown dedi ki...

ah ahhhh izmirim ben ne zaman kavuşucam acaba ?? çok şanslısın izmir gezilmez yaşanır bir şehir hayırlısı olsun..izmir kürkçü dükkanıdır derler dönüp dolaşacağın yerdir.... kısmet inşallah bi gün :(

bilge dedi ki...

Hoş geldin sefalar getirdin İzmirime ..yürekten dilediğin gerçekleşmiş gözün aydın....

safransarı dedi ki...

Kardan nasibini aldın mı sende :)

Adsız dedi ki...

merabaaa, selaaam , alivederçii :):):)senin deklanşörünü sevsinler..:):) görüşmek üzereeee o zaman kiiğ:)

safransarı dedi ki...

hahha iyi kaçmışsın yalnız
benim yerime kordon da bi bira göm yahu ilaç niyetine :d

MyReaL dedi ki...

Senin adına sevindim. İzmir güzel şehirdir..

bilge dedi ki...

Hoş geldin İzmire gözün aydın...

Miss B. dedi ki...

Merhaba blogunuzu, yazılarınızı, yorumlara değer verişinizi çok beğendim. Sizi takip etmekten mutluluk duyarım ve aynı şekilde bana da beklerim ! Sevgiler :)))

İrem Yağızel dedi ki...

Blogunuzu daha yeni keşfettim, tasarımınızı çok beğendim. Ben de bloguma beklerim, iyi günler *-*

Unknown dedi ki...

Çift kişi konaklama hediyeli otel çekilişi: https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi :)

siyah kuğu dedi ki...

Oiiii tebrik edrimmmmm:))
Özlemişim:))

siyah kuğu dedi ki...

Geldim ve geldiğim gibi mimledimm:)

deeptone dedi ki...

naber yaaaa :)

deeptone dedi ki...

tamam peki. haber ver ama. bi de annatsana azcık neler olduuu.

safransarı dedi ki...

huhuuu nerelerdesiin

siyah kuğu dedi ki...

gel artık özledimm:(

Depersonalizasyon ve Derealizasyon dedi ki...

Bloğunun temasına bayıldım canım gerçekten çok tatlı:) Bu arada bnde Ağrı magdurlarındanım. Seni çok iyi anlıyrum 3.5 yıl görev yaptım ve arkama bakmadan kaçtım gerçekten. Yaşanılası bir yer değildi. Çok şükür kurtukduk:) sevindim senin adına

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review