27 Haziran 2014 Cuma

Yaşlılığımın İlk Belirtisi Baş Gösterdi

Kar'alayan Kübra yartaşı

Vay benim dertli başıım, vay benim genç yaşta hasta olan bedenimm...

Selam gençler ve kendini genç hissedenler, bu günkü postta azcık ufaktan dert yanacam. Hastayım ya ben, yaşlılık hastalığına tutuldum :(

Yaklaşık bir aydır bel ağrım vardı, soğuk dedim stres dedim doktora gitmedim. iyi mi ettim sanki hıh. İki gün önce gittim belli tahlillerden sonra ortaya çıktı hastalığım. Bel Fıtığı yani ilk yaşlılık belirtim. Oyy anam oy bu yaşta bu hallere mi düşecektim been.

Doktora neyim var dediğim de bana şunu dedi hehee "ailen seni inşaatta falan mı çalıştırdı bu yaşta bu kadar ileri fıtık normal değil." Ben de diyecektim ki geçen hafta köye gittik bağ bostan işleri yaptırdılar sonra dedim ki neyse ailemi rencide etmeyeyim hehe vazgeçtim :D  

Böyle güldüğüme bakmayın doktor konuşurken ağlayacaktım gözlerim dolu dolu oldu valla. Ameliyat seviyesindeymişim hemen yüzmeye başla dedi bir sürü ilaç verdi iğneler sıra sıra geliyor. Her yerim de iğne izi oldu uyuşturucu kullananlar gibiyim :D

Neyse buna da şükür hiç değilse ayağa kalkıp yürüyorum hala. Neşem yerinde ailem yanımda kpssye az kaldı ama ben hala yatıyorum oh oh daha ne olsun :D

2 Değerli Düşünce:

viva makyaj dedi ki...

Ay bende korktum simdi, son zamanlar cok belim agriyordu, kac yasindasinki sen? Cok gecmis olsun! Hemen yüzmeye baslayalim ozaman, cidden tirstim :D

Kübra Yartaşı dedi ki...

Viva makyaj,
Ayy 22 yaşımda belim büküldü yaşlandım sen de ihmal etme hemen bi kontrole git sonrada al mayonu bikinini koş havuza denize :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review