22 Haziran 2014 Pazar

Blogumda Yenilik Var

Kar'alayan Unknown
İyi geceler sıcak bir yaz gününün, sıcak akşamında bu saatte uyumakta zorlanan ahalii. Saatler 01.24'ü gösterirken ben de blogumdaki bir yeniliği sizlerle paylaşmak istedim.

Bir süredir fotoğraf çekme ve çekilme işlerine merak salmıştım ve ufacık bir arşivim oluştu bile, düşündüm ve bunu sizlere de göstermek istedim. Kısa zaman içinde bir profesyonel makine alarak bu işi ilerletme fikrindeyim. sizler de bana makine ve kompozisyon önerilerinde bulunarak yardımcı olursunuz belki. Yani yardımlarınız beni inanılmaz sevindirir :)

Bu fotoğraflarımı tek başlık altında toplamak istedim ve bu albüme de 'Sanat Bana Göz Kırptı' dedim. Bu gerçekten fotoğrafların hikayesini anlatıyor. Hiç beklemediğim anlarda birden bir kompozisyon ilgimi çekiyor ve bende deklanşöre basıyorum işte aşağıdaki fotoğraflar çıkıyor ortaya.

En güncellerinden başlayayım dedim ve dün çektiğim fotoğraflardan bir demet yaptım. Köye gitmiştim ve uğur böcekleri ilhamım oldu. Buyrunuz efendim nacizane makinemden çıkanlar... Yorumlarınızı bekliyorum...





---   &   ---




---   &   ---




---   &   ---





---   &   ---




---   &   ---




---   &   ---




---   &   ---




Şimdilik bu kadar hoşçakalınn... Yorum bırakmayı unutmayın e mi ?





12 Değerli Düşünce:

Lazy Otter dedi ki...

fotolar çok güzel :D devam et yeteneğin var bence :D

Unknown dedi ki...

çok hoş doğrusu kartanem bu kadar başarılı beklemiyordum amatör olmana rağmen. çok beğendim canım :) devam et kendini geliştirdikçe geliştir. bazı insanlardan ışık olmaz ama sende o ışık var :)

Zeytinli dedi ki...

harika fotoğraflar devamını beklerim hani :)))

Unknown dedi ki...

Mert Koyutürk,

Teşekkürler... Daha güzelleri olur inşallah yakında :D

Unknown dedi ki...

Duyucukkk, gelinciğimm hele bi makine alayım da daha hoş çekimler yapacam :D

Unknown dedi ki...

Esracımm, devamı gelecekk :)

Unknown dedi ki...

Uğur böcekleri süper :)
Fotolar mikemmkel :)

Unknown dedi ki...

Sen güzelsin ya sana benzetmeye çalıştım onlarıdaa :))

Unknown dedi ki...

Bence sen önce aynaya bi bak o dansonra konuş :)

safransarı dedi ki...

hem deli hem güzelide çekmelisin :d

Unknown dedi ki...

Meleğim, iltifatınla utanıyorum hihi :)

Unknown dedi ki...

Safransarı, bir selfie iyi olurdu ama kalsın yine de :D

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review