4 Kasım 2013 Pazartesi

Sabah Uykum...En Güzeller..

Kar'alayan Unknown

Sabah uykum.. Ahmet Batman... Son zamanlarda en çok okuduklarımdan. Hatta kitap çıksın diye gün saydım ve ilk baskı 50.000 adet Sabah Uykumdan biri de benim elimde şuan okunuyor... Bu kitabı bu kadar heyecanla bekleyişime neden olan kitap Ahmet Batman'ın ilk kitabı Soğuk Kahve. Onu da şu ve şu yazımda anlatmaya çalışmıştım. 
Sabah Uykumun başka bir önemi daha var ki bugün en çok da onun için okudum. Bugün bu kitaptan rastgele açılan sayfalar bana hep onu hatırlattı. Sabah uykum kadar sevebileceğim insanı... Her neyse... İşte Sabah uykumdan en güzeller...

Uzaktan sevmekti bizimkisi... Birimiz kafeste, birimiz son nefesteydi sanki... Yaklaşamamak, yaklaştığında dokunamamak, dokunsan bile yanına alamamak. Bizimkisi aşkın duran haliydi. Ben sana durdum saatleri sana kurdum. Gülüşümü gelişine sakladım, gelişini belki son nefesime...

&

Bir fotoğraf gibi seveceğim seni, unuttukça daha çok...

&


Elma dersem çık, armut dersem çıkma diye öğrettiler bize.
Benimle elma lütfen...


&

Çok yağmur yağsın ve şemsiyeni evde unutmuş ol. Üstelik sığınacak bir yerin olmasın, sırılsıklam ol, aşktan ıslanamadın bari yağmurdan ıslan. Kuru gitme bu dünyadan. çünkü ıslanmadıktan sonra boşuna yaşıyorsun.

&

Bir kıza verebileceğin en güzel hediye soyadındır…

&


Sarılsak biliyoruz ki daha zor ayrılacağız . 
" Sarılmayalım " dedi ,
" Tamam " dedim . 
" Neden tamam dedin ? " der gibi baktı .
" Önce sen başlattın " dedim gözlerimle .
Gitti . Temmuzun ortasında üşüdüm ! 


& 


Geç kalma huzurum bekleyenin var.
Geç kalma huzuru getirenim, özleyenin var.
Ben seni istiyorum, sende ıslanmak, yağmurdan düşler kurmak istiyorum. 
Beni gülüşünle yıka ve eğer bir gün beni illa bırakacaksan kollarında bırak.


&

Olmuyorsa olurunun getirilerini göremezsin. Olmamıştır ve hayırlısı belki de budur. Olsa olmasın isterdin belki... O yüzden bazen olmayışını sev.



Belki de bu kadar cümle yeter bu kitabın hoş tadını almanıza... Herkese okumasını tavsiye ederim ve bu cümlelerimden anlayanı yanağından yumuşacık öpüp giderim. Ne de olsa gitmek gerek bazen olmayışını sevmek.. Geç kalma huzurum bekleyenin var...

6 Değerli Düşünce:

kahvetelvesi dedi ki...

Ben bu kitabı sevdim......

Adsız dedi ki...

müthiş sözler... Kitabı okumalıyım mutlaka. teşekkürler paylaşım için .

Unknown dedi ki...

hemen al oku kahve telvem <3

Unknown dedi ki...

Yazanın kalemine sağlık hiç sıkılmayacağımız sözleri sayfalarca yazmış:)

Unknown dedi ki...

Ahmet Batmanın önceki kitabını senden duymuştum
bu kitabınıda senden öğrendim
kitapçıya gidince alınacaklar listemde artık :)

Unknown dedi ki...

İzin ver ben sana hediye edeyim meleğim bu kitabı :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review