9 Kasım 2013 Cumartesi

Bugün de Sevmedim Seni..

Kar'alayan Unknown

Bugün yine sevmedim seni. 

Bakmak istemedim gözlerine. 

Öpmek istemedim seni.

 "Acaba ne yapıyor?" sorusu beynimi kemirmedi. 

Her gün olduğu gibi sabah uyanır uyanmaz sarılmak istemedim. 

Bugün de bitter çikolata yerken aklıma gelmedin. 

Sarı botları giyerken benimle dalga geçişlerin aklıma bile gelmedi, aklıma gelmeyen şeyden gözlerim bile dolmadı. 

O derece unuttum seni ve sevmiyorum. 

Mesela şuan öylesine unuttum ki seni kızdırmak bile hoşuma gitmiyor. 

Sen sinirlendikçe üstüne üstüne gidip kıpkırmıızı olmanı hiç özlemedim mesela. 

Hele fotoğraflarımızı hiç sevmiyorum. O kadar çirkiniz ki bakmaya bile dayanamıyorum. Çirkinlik gözlerimde alerji yapıp gözlerimi yaşartıyor. 

Vel hasılı bugün de sevmedim seni. 

Özlemedim kokunu bile. Ve ellerin... Sıcaklığın... Deli gibi özlemedim hiç birini de...

9 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

Hımm gerçekten böyle mi peki

Adsız dedi ki...

:( bende özlemedim hiç

Osaman dedi ki...

Ne özlem dolu bir yazı.

Ali dedi ki...

Blogunuz çok hoş üyenizim :)
Banada beklerim :)
www.announcerman.com

Unknown dedi ki...

Görünenle görülmesi gereken aynı mıdır meleğim ?

Unknown dedi ki...

Beraber özlemeyelim :(

Unknown dedi ki...

Duygular sözlerin arkasına gizlenemiyor değil mi tam tersi yazsa da..

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim gelirim tabi :)

Unknown dedi ki...

tabi ki değil
apaçık yazılanı, söyleneni herkes anlar ama orada asıl anlatılmak isteneni herkes anlamaz, anlayamaz ki

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review