3 Eylül 2013 Salı

Sen Sorumlusun

Kar'alayan Unknown


Ben seni böylesine düşünürken senin beni bu kadar kırman haksızlık.!

Çevrendekilerin esprilerine senin kahkahaların eşlik ederken benim gözyaşlarımı kendimden bile gizlemem haksızlık. !

Benim boğazımdaki düğüm canımı yakarken, senin boğazından mutluluk şerbetlerinin akması haksızlık.!

İçimde Dünya Savaşı  varken bedenimde hareketin bitmesi senin yüzünden.

Üşüyen ellerimden sen sorumlusun !

Titreyen sesimden sen sorumlusun !

Dolan gözlerimden sen sorumlusun !

Sıkışan yüreğimden sen sorumlusun !

Uyuşmuş bedenimden sen sorumlusun !

8 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

Kim bu seni üzen canım benim malum şahıs mı

Unknown dedi ki...

Ne zamandır pek giremiyordum neler var neler yok bakayım dedim ilk durağım sen oldun. Kendi duygularımı gördüm bu yazıda yüreğine sağlık cnm

Unknown dedi ki...

Anlattığım mesele bitanem

Unknown dedi ki...

iyi ki geldin canım özletmiştin. duygular ortak yaşatanlar farklı işte kuzum :)

Unknown dedi ki...

Canını çok sıkıyor değil mi hımmm :( buna bi çözüm bulmak lazım yaa

deeptone dedi ki...

ama üzülme yaaaa ufff yaaa.
:)

Unknown dedi ki...

Çektim biraz kendimi meleğim zamana bıraktım bakalım ne olacak ne yapacak :)

Unknown dedi ki...

ama üzüyor yaa deep bencede ona uff yaa :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review