14 Ağustos 2013 Çarşamba

Rüyadaki kız bebek, İlginç bebek isimleri

Kar'alayan Unknown

Selamlar efendimm gece şerifleriniz hayır olsun :) >böyle bir ifade var mı bilmiyorum ama artık var<

Ramazan'ı yeni atlattığımız şu günlerde benim uyku düzenim hâlâ kendine gelemedi. Vücudum kendini Ramazanda sanıyor sahur saatine kadar uyumayıp sabaha karşı uykuya geçiyor. Gündüz geç uyanmamdan dolayı bende buna zemin hazırlıyorum binevii. 

Neyyseeee işte dün yine böyle uykum gelmedi yatakta dönüp dururken bari biraz oyun oynayayım dedim aldım elime telefonu başladım oynamaya ama maalesef oyundaki canlarım çabuk bitti ben yine boş kaldım. Bloglarda dolanayım bakayım kim ne yapıyor dedim işte öyle gezerken bebeklerle ilgili bir yazı gördüm okuyunca çok etkilenmiş olacağım ki bir önceki gün rüyamda gördüğüm sarı saçlı boncuk gibi bir güzellik geldi aklıma. Biraz onu düşündüm acaba öyle bir bebek var mıdır yoksa sadece rüyalarda mı görülür onun gibi bir masumiyet? 

Hınzırca beynime giren bir fikirle google görsellerde rüyamdaki kızı aramaya başladım :) >şuan çok zeki olduğumu söylüyorsunuz biliyorum hihihihi< Google'ı bıktırana kadar arama yerine bir sürü şey yazdım. "Rüyadaki bebek" , " Sarı saçlı güzel bebekler" , "Sarı kız bebekler" , "Rüyadaki sarı saçlı bebek" vs....

Tüm bu çabalarım işe yaradı mı ?

Tabiiki hayır. Bulamadım maalesef. Aksine bir de o bebeklere bakarken benim rüyada gördüğüm bebeğin yüzünü unutmaya başladım. Yani bu google hem aradığımı vermedi hem de benim güzel bebeğimin siluetini de çaldı benden hııh !

Ben böyle avare avare dolaşırken bebek isimlerinin olduğu bir siteye girmiş bulundum. Merak ettim acaba nasıl isim koyuyor millet çocuğuna dedim bakmaya başladım. Allah'ımm bazı isimler o kadar hoş ki ama bazı isimler de çocuğa koymayı bırak evcil hayvana koysan gülesin gelir söylerken :)

Beğendiklerimden bir kaç tane paylaşmak istiyorum ama nedense içimden daha çok o komik olanları paylaşmak geçiyor :)O sitenin adını vererek reklam yapmayacağım ama oradan biraz (ç)alıntı yapacağım :) 

İşte O  isimler: 

Benim beğendiklerim :

* YAREN (kız): Dost;arkadaş.

* EVA (kız): Havva: Yaratılan ilk kadın.

* ASEL (kız): Cennetteki bal ırmağı.

* ELYESA (erkek): Peygamber adı.

* KAYRA (erkek): Birinden gelen büyük iyilik.

* FEZA (erkek): Uzay boşluğu.

Bana komik gelen isimler:

* BAKANAY: Gökyüzünde duran ay, açık seçik Erkek ve kadın 

adı olarak kullanılır.

* BALK: Şimşek.

* BARAK: Oğuzların Bayat boyuna mensup bir oymak.


* BAYDIR: Güçlü kuvvetli. 


* ABAZA: KaraçayÇerkes Özerk bölgesinde yaşayan müslüman 

bir halk Abaza Hasan Paşa, Os­manlı vezirlerinden.


* ACABAY: Amca, ağabey.


* ABUŞKA: Koca, zevc, yaşlı erkek.


* ABIŞKA NOYAN: İlhanlı komutan.


*AHFEŞ:  Küçük gözlü, zayıf bakışlı.

---------------------------------------------------------------------------------
dipnot: Bu paylaştıklarım çok küçük bir kısım aslında dün daha çok görmüştüm. Bir de bu isimlerin hepsi erkek bebeklere 
koyuluyormuş. Çok merak ediyorum hangi anne baba oğluna abaza ismini koyar :)) 



4 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

Abaza, Abuşka, Ahfeş one ya. O ismi taşıcak olan çocukların vay haline. Taşıyan var mıdır ya. Vardır herhalde onlarada allah kolaylık versin. :) Abuşmakymış allahım ya :D

Unknown dedi ki...

Bunları çocuğuna koyan var ki o siteye yazmışlar.
Birde her isim icin kullanma yüzdesi yazmışlar
oranlar bir hayli çoktu. Yeni nesil çocuklara yazık :))

Unknown dedi ki...

hımm kız bebek haa nedense bir anda benim rüyamdaki kız bebek geldi aklıma hani şu 41'li olan :)

Unknown dedi ki...

Aaa evet hatırladım o gizemli rüyaa :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review