19 Ağustos 2013 Pazartesi

Heyecanlıyımm :)

Kar'alayan Kübra yartaşı
İçimde tarif edilemez güzel bir heyecan var bugünlerde, güzel bir şeylerin olması için yüreğim her daim dua halinde :)

Umarım aklımdan geçenler gerçekleşir ve size güzel haberleri veririm :)

Mutlu kalın :)


8 Değerli Düşünce:

kahve telvesi dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyorum o güzel haberleri..Her şey gönlünce olsun :)

deeptone dedi ki...

tamam bak ben de iyi dileklerimi gönderiyoruum.
hadi olsuuuun.
:)

NihanlaNisan dedi ki...

İnşallah hakkında hayırlısı ise olsun diileğin .) Ben de birşey diliyorum bu ara bakalım olacak mı yakın zamanda? .) Sevgiler.

Kübra Yartaşı dedi ki...

Teşekkür ederimmm inşallah olur ve bende hemen sizle paylaşırım :)

Kübra Yartaşı dedi ki...

evet evet olsuunnn :)

iyi dileklerinide seninle birlikte yiriimmm :)

Kübra Yartaşı dedi ki...

İnşallah ikimizinkide olurr :)

Duygu Seçer dedi ki...

İnşl. Güzel şeylerin habercisidir bu hiç. İyi düşün iyi olsun demişler. Sen öyle yaptıktan sonra kim kötü şeyler getirebilir ki başına. Yeterki kovmasını bil ;)

Kübra Yartaşı dedi ki...

Ben harika şeyler düşünüyorum bakalım olacak mı :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review