7 Kasım 2012 Çarşamba

BEKLE!

Kar'alayan Unknown


Bunalmak insanı rahatlatırmış kır çiçeğim. 

Bunalınca gönlünün feraha çıkacağı yakınmış. 

Sıkıldığın her an güneşin daha da yanaşırmış sana.

 Bunalmana şükret bal köpüğüm bunlar taze mutlulukların haberci güvercini.

 Gönlünün her sıkışması bir bebeğin doğum sancısı kadar masum. O bebek doğunca her şey daha güzel olacak.

 BEKLE!

... güneşin ufukta belirip aydınlatacak ...

7 Değerli Düşünce:

Adsız dedi ki...

Ne kadar yumuşacık bir sesleniş bu böyle.. En sevgiliden gelir gibi!..














Unknown dedi ki...

teşekkür ederim. en içten geldiği gibi işte.

siyah kuğu dedi ki...

Harikasın canım, kelime bulamadım.

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım sen bir şey demesende ben anlarım :)

Unknown dedi ki...

ne güzel yaa. hiç bi şey olmamaış olsa bile bu yazı insanın yüreğine su serpmeye yeterde artar bile. o zaman ben halime üzülmemeliyim. gün doğumum yakın... :)

Unknown dedi ki...

bütün bunalanlara gelsin :)) koydum önüme bardağı dedim kendi kendime "gör hadi dolu tarafı" bu çıktı ortaya :)) ilk pırıltının heyecanı hep yüreğinde olsun canım :)

Unknown dedi ki...

okudum. çoooook teşekkür ederim canım benim. öpüldün... :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review