3 Mart 2018 Cumartesi

Naber?

Kar'alayan Unknown

Merhabalarrr taze hacı olarak aranızdayım. 

En son postta umreye gideceğimden bahsetmiştim ya hıh işte gittim geldim çok şükür. Eşimle karnımdaki minnoş kızımla ve ailemle(anne-baba-kardeşlerim) birlikte çok güzel bir umre geçirdim. Allah isteyen herkese nasip etsin öyle eşsiz bir duyguymuş ki. İtiraf etmek gerekirse ben öyle televizyonda Kabe'yi göünce ağlayan duygulanan teyzeleri çok samimiyetsiz bulurdum. Rol kesmeye gerek yok yani ne var böyle ağlayacak diyordum.(şuan bu düşüncelerimden utanıyorum) Oraya gitmeye hevesliydim ama öyle coşkulu coşkulu gitmedim açıkçası. Ama o ilk görüş var ya o an insan duygularının iplerini tutamıyormuş. Ruh resmen özerkliğini hatta bağımsızlığını ilan ediyormuş. Şuan özlüyorum. Döneli yaklaşık 1 ay oldu ve ben memleketimden ayrılmış gibi hissediyorum.
ilk 9 gün Mekke'de geçirdik. Farklı kültürden insanlarla yaşamak gerçekten zormuş bir de çok kalabalıktı.Kendimi ve bebeğimi ezilmekten korumak oldukça zor oldu. Ama üzerime düşen her şeyi yerine getirmenin haklı gururunu da yaşıyorum . İnşallah kabul olmuştur da kızımda yarı hacı olarak dünyaya gelir :) Belki vardır aranızda hamile olarak nasıl gittin diyenler ama bi cesaret gittim valla şuan olsa gidemem çünkü o zaman 6 aylık falandı. Şuan 7 ayı geçti ve maşallah bebişim kilo almaya başladı taşımak da zorlaştı. Hareketlerim de zorlaştı ve yavaşladı. :)  Bu aylarda biraz fazla duygusalım ve heyecanlıyım. Hem maneviyatla dolmanın verdiği haz var hem de annelik duygusu baş göstermeye başladı. Kızımın doğmasına az kaldı. Onun hazırlıkları var hepsi bi araya gelince heyecandan kalbim ritm değiştiriyor :) 
Daha önce bahsettim diye hatırlıyorum kızımın adını İkra koyacağım diye. Hıh işte İkra bilindiği üzere ilk ayet ve ben Mekke'de ilk ayetin nazil olduğu yere gittim. Yaklaşık 1 km yükseklikte dağa tırmanıp o mağarayı gördüm ve kızıma eşsiz bir anı bıraktım. :) 

Bir de instagram kullananlar kızım için açtığım sayfayı takip edebilirler şuan paylaşım yok pek ama doğduğunda yine ona anı olsun diye paylaşım yapmayı planlıyorum :)

instagram sayfası kullanıcı adı: ikrahanımefendi


0 Değerli Düşünce:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review