1 Şubat 2014 Cumartesi

Seven Sevdiğini Yerden Yere Vurmazsa Sevmiş Sayılmaz :)

Kar'alayan Kübra yartaşı

İnsan severmiş. Sevdiğini de isterse vezir istemezse rezil edermiş. Yerden yere vurmadıkça sevdiğini belli edemezmiş.

Ben de seviyorum seni. Seviyorum ki yerden yere çarpıyorum. Mesela bana ilgi göstermen hoşuma gidiyor demek yerine sana felaket senaryolarıyla geliyorum ki kıskan koru beni ama sen sinirleniyorsun hıh ne var ki benim feci bir kaza sonucu öldüğümü düşünmekte gayet normal yani hayat bu :)

Bak mesela öyle çok seviyorum ve özlüyorum ki ama sana bunu demek yerine sana trip atıp peşimde koşmanı istiyorum.

Mesela kötü zamanlarında yanından uzaklaşarak stresten uzak duruyorum. Bu da senin için yani ben stres olsam sonra bu stres üzerime yapışıp kalsa sonra ilerde evlensek çocuğumuz olsa stresli bir annesi mi olsun yavrucağın yazık kıyamam ben ona. Çocuğumuzun sıhhati için senin kötü zamanlarında senden kaçıp, benim kötü zamanlarımda da sana atarlanarak tüm negatif enerjiden kurtuluyorum.

Bencil miyim? Aslaaaaa. Beraber olduğumuz fotoğraflarda ben güzelsem senin güzel olup olmaman mühim değil o fotoğraf sonsuza dek koruma altında olmalı ama ben güzel değilsem kesinlikle o fotoğrafın yok edilmesi gerekiyor sen taş gibi, manken gibi olsan da mühim değil. Çünkü düşünüyorum da mesela o fotoğrafımızı senin ailenden biri görse baksa off sen taş gibisin ama ben çirkinim. Demez mi güzelim oğlumuza alacağımız kıza bak ne çirkinmiş diye. Ben sana laf söz gelmesin, sana zevksiz denmesin diye çabalıyorum.

Bu hayatta her şey senin için. Kabul ediyorum bana attığın güzel mesajlardan bazen şımarıp sana gevşeklik yapıyorum. Mesela gece 04:09 da üşenmeyip bana 

" Ruhun mu ateş yoksa o gözler mi alevden? 
Bilmem bu yanardağ ne biçim korla tutuştu. 
Pervane olan kendini gizler mi alevden? 
Sen istedin ondan bu gönül zorla tutuştu. 
Gün senden ışık alsa da bir renge bürünse, 
Ay secde edip çehrene yerlerde sürünse, 
Her şey silinip kaybolurken nazarından, 
Yalnız o mavi gözlerinin nuru görünse... 

Hançer gibi keskin ve çiçekler gibi ince, 
Çehren bana uğrunda ölüm hazzı verince, 
İçimdeki azgın devi rüzgârlara attım, 
Gözlerle günah işlemenin zevkini tattım. 
Gözler ki birer parçasıdır sende İlah'ın 
Gözler ki senin en katı zulmün ve silahın 
Vur şanlı silahınla gönül mülkü düzelsin 
Sen öldürüyorken de vururken de güzelsin." 

yazdığın mesaja sabah "günaydın :)" yazarak karşılık vermem azcık odunluk olmuş olabilir ama yaratılıştan benim hamuruma romantiklik koyulmadıysa bu benim suçum olmamalı diimii ? :)

Neyse işte Seviyorum ki bu kadar düşünceliyim :) Her şeysin 

11 Değerli Düşünce:

Mert Koyutürk dedi ki...

maşallah bu kadar aşkta çok valla. :D bu arada bloguna da bayıldım. :) bana da beklerim.

E. dedi ki...

haha çok tatlıığ :)

Kübra Yartaşı dedi ki...

Mr. Koyutürk hoşgeldin :) Aşk dediğin acının sol tarafıdır ben de aşkı doyasıya yaşattım işte bu yazımda, hem bak ne demişler acı haz verir :D

Kübra Yartaşı dedi ki...

E. aldım mesajını çekilişte aklımda olacak dediğin merak etme :) Bak o kadar tatlı geldiyse toplu bir dua edelim de sana da nasip olsun böyle bir cadı :D

deeptone dedi ki...

kıkırdadım yaw.
:)

Kafa Dergi dedi ki...

Şiriiin şiriiiin! :)

Kar'alamak. :)

Ben de böyle kelime oyunlarını çok yaparım, kullanırım. :)

Bendeki yorumlarınıza baktım da -böyle bir şey paylaşacağım yarın diye- tek bir tane yapmışsınız. Olsun, onu kullanırım sizi de unutmayayım dedim. Ama sayılarını artırın bence! :) ;)

Kübra Yartaşı dedi ki...

Deepp zamane aşıkları işte bizim zamanımızda böyle miydi sevdalıklar :D

Kübra Yartaşı dedi ki...

Kafa Dergi geldim gördüm karar verdim tamam artıracağım artık içimden değil sesli yorum yapacağım :))

Aner dedi ki...

ayyy cok sirin :) ya soyle olursa ya boyle olursa senaryolarini bende esime cok yapiyorum :))

Kübra Yartaşı dedi ki...

Hangi kız yapmaz ki hamurumuzda var kesin :))

pamuk şekeri dedi ki...

Merhaba
Bundan böyle bu cici bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere…

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review