15 Şubat 2014 Cumartesi

ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI !

Kar'alayan Unknown

Merhabalar sevgili katılımcılar bu yazı sizin için. Öncelikle güzel bir cumartesi sabahından (aslında öğlen olmuş ama ben yeni uyandığım için bana sabah) Ankara'dan sevgiler... 

Kazananı açıklamadan önce hani televizyonda olur ya heyecanı artırmak için duygularımızı anlatalım derler. Ben de önce bu çekilişi keyifle yapmamda emeği geçenlere teşekkür edip duygularımı belirtmek istiyorum :)

14 Şubat ve blogumun doğum gününü kesiştirip; kendim okurken çok keyif aldığım iki kitabı paylaşmak ve daha çok kişi için başucu kitabı yapmak istedim. Sağolsun deeptone başta olmak üzere çekilişi duyurdunuz ve daha çok kişinin katılmasına vesile oldunuz bunun için teşekkür ediyorum. Kazanan kişi için kutudan kitap harici birşeyler de çıkabilir demiştim bunun kazananın varsa blogunu inceleyerek ona özel olmasını kararlaştırmıştım ve gerçekten de blogu olan birisi kazandı. Ucuz roman blogunun sahibi..

SEVGİLİ K.PRENS :)


K.prens kitaplarınla çok güzel tesadüfler yaşamanı dilerim. Benimle iletişime geç lütfen :) Ve senden özel bir istek benim için, kitapları eline alır almaz bir sayfa aç öylesine ve çıkan başlığı mailden bana gönder olur mu? Yoksa çatlarım :))

E hadi ben gideyim o zaman mutlulukla kalın :)


3 Değerli Düşünce:

Adsız dedi ki...

aa harika olmuş bu :) çok tişikkirlerrr :) mail adresim profilimde var :)

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Yaaaa çok yaklaşmışım :)))))

safransarı dedi ki...

hadi hayırlısı olsuun :)
emeğinize sağlık

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review