3 Nisan 2013 Çarşamba

Kar tanesi neler yapıyor??

Kar'alayan Unknown

Uzun zaman oldu blogdan uzak kaldım sadece duyuru yazıyorum çıkıyorum. İtiraf ediyorum ÖZLEDİMM!!

Bugünde duyuru yazacaktım ama daha içten bir yazı yazmak istedim. Bu aralar kar tanesi neler yapıyor?

*Kar tanesinin çekilişi sona erdi onun heyecanıyla zaman geçirdi. Bugün kargoya verdim kısa zamanda kazanan zeynep efenin elinde olur umarım :) güle güle kullansın ^_^

*Kar tanesi Melodramın blogunda düzenlediği etkinliğe hazırlanıyor. (Acaba kiminle eşleşeceğiimm)

*Kar tanesinin okulla fena halde başı dertte :( Bu sene çok zormuş yaa hemde hergün dersim sabah 08.30da olunca sabah uyku keyiflerim bitttiiii... ama bazen dayanamıyorum uyuyakalıyorum. Hatta geçen hafta uyuduğum için gitmediğim derste quiz yapmış hoca ben kaçırdım ve vize notumun bir kısmı kocaman bir SIFIR oldu. Bunu babama diyemedim gözlerimi oyar valla :))

*Kar tanesi yeni bir hikaye okumaya başladı. Sayın kalem ustası melek bahar yeni bir hikayeye başladı okumanızı tavsiye ederim ısrarla :)

*Kar tanesi anne ve babasını görmeye memlekete gitti ama 2 gün yetmedi yaaa çok az olduu.

*Kar tanesi fal baktırdı. Fal bakan kadının tabiriyle elimi attığım yerden kısmet çıkmaya devam ediyor.. sıkıldım birazcık bundan..

*Kar tanesi ingilizcesini pratikleştirmek amacıyla yeni bir set keşfetti uykuda bilinçaltını tetikleyerek öğreniliyormuş. o seti alıp almamak konusunda kararsız sizce olabilir mi böyle bir şey? bakınız link şu: http://www.uyurkeningilizce.net/ aslında psikoloji okuyan biri için bunun olma ihtimalini biliyorum ama emin değilim buna 80 tl versem mi?

*Kar tanesi hikayesini yazmayı çok özledi ama zaman bulup da yazamıyor.

*Kar tanesi sagopa ve kolera ikilisinin hoş şarkılarının tutkunu olmaya devam ediyor.

*Kar tanesi blogda yazmaya onu heveslendiren kalem üstadı Siyah Kuğusunu özledi :(

*Kar tanesinin doğum günü yaklaşıyor öyle bir nazlanıyor ki sevdiceğine görmeyin gitsinn :))

*Kar tanesi meleğinin teşfikiyle ALESe hazırlanmaya başladı ve tabii ki bir de KpSS ye hazırlanıyor.

-Kısacası kar tanesi sizi çok seviyor ve çok özledi :)



2 Değerli Düşünce:

vikik dedi ki...

özlettin kendini kar tanesi doğum günün ne zaman bilmiyorum şimdiden kutlayayım annen seni iyiki doğurmuş bu arada vize notlarını babana söylerken kendine dikkat olur mu okurken ben terledim burdan sana kolay gelsin!

Unknown dedi ki...

ayy bende çok özledim yazmayı yaa.. Şöyle bir silkelenip kendime gelmeliyim artık. şimdiden bende kutlaman için teşekkür ediyorum vikikimm ayy ne güzel oldu vikikimm :)) babam başarızlıgı pek kabullenemiyor yaa işim zor ama bendeki bu rahatlığıda anlayabilmiş değilim :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review