27 Ocak 2014 Pazartesi

Silmeden- Bir Melek Bahar Geleneği...

Kar'alayan Kübra yartaşı

Ciğerlerime kadar doldum. Beynim, gözlerim, yüreğim, parmaklarımın ucuna kadar doluyum. Güvendim, yanıldım olsun dedim yine güvendim yine yanıldım. İnsanlar değişti roller değişti ama ben değişmedim ben hep güvenmek istedim ve aldandım. Aldanırım ama aldatmaktan Allah'a sığınırım derdi bir dostum, uzaklardaki bir tebessümüm, onun bu sözü kulaklarımda; olsun dedim yine yeniden hep güvendim.... Bana zararı dokunmayacak insanları kırdım ama değmeyecek adamı gönlümün raflarında en öne çıkardım. suç benim, hata benim günah benim... 

Çok şey var dilimin ucunda biriken, dışarı taşmak için yüreğimi zorlayan ama susuyorum. Gün gelecek tüm yalanların yüzünden ağlayacaksın. aynı beni ağlattığın gibi. Seneleri hiçe sayıp oynadın benimle. Şimdi oynamaktan sıkıldığın oyuncağın kırıldı ve yok olacak o zaman hasret kalıp ağladığını keşke görsem. pişmanlık hıçkırıklarını kulaklarımda çınlatsam. Bundan böyle sana benden tek bir söz dahî yok. Allah'a havalemsin... Bana kızmaya hakkın yok, bana yükselen sesin, boğazımda düğümlenen sözlerim gibi senin içinde kalacak ve nefes aldırmayacak.. Maymun gözünü açtı, gözlerimin maviliğinde boğul ve sana bir yardım eli bile uzanmasın...


 Çok doluyum yazmak istediğim çok şey var ama ellerimin titremesi durmuyor. Sözcüklere kıyamadığımdan yazamıyorum...


Not: "Silmeden" yazı geleneği sevgili kuzum bitanem meleğim ve gözbebeğim Melek Bahar tarafından sanıyorum ki bir rastlantı sonucunda ortaya çıktı. Melekten sonra Duygucukta yazdı aynı şekilde ve sıra bende... Öyle bir an geliyor ki içinde fırtınalar kopuyor ve istemsizce çıkıveriyor kelimeler.. Silmeden düzeltmeden ve okumadan yazıyorsun.. İşte bu bir gelenek Silmeden... Bir nevi rahatlama taktiği...

Güzel dostluklarınızın kıymetini bilin ben bugün iki tanesini daha toprağa verdim...

8 Değerli Düşünce:

Şeyhmus Pamuk dedi ki...

kadının şerrinden allaha sığınırım..:)
onlara nasıl kıyıldığını nasıl üzülebildiğini anlayamıyorum..en iyisini yaradana havale etmek..sende öyle yapmışsın.

deeptone dedi ki...

heey iyisin di miii.

:)

çekilişe katılım arttı mı yaaa.

:)

Kübra Yartaşı dedi ki...

Şeyhmusss Allah kadınları hayatından eksik etmesin :))

Kübra Yartaşı dedi ki...

Deeeeepppppppp iyim hazmettim gözyaşım bitti düzeldim :)

Evvettt artı tabisii blokun sayesinde :) Bu arada aldım kitabını başladım bugün okumaya :)

deeptone dedi ki...

bak ne dicem.
o zaman galiba ilk okuyan sen olcan.
okuyunca bişiler sölersen burda, ben de linkini veririm yine senin ne bilem işte olur gibi.
:)

melek bahar da bi tane ama di miii.
:)

Kübra Yartaşı dedi ki...

Deepppp çok gururlandım yazarından bile önce okuyan olacam :D

Çok akıcı gidiyor zaten hemen bitirip yazarım üç beş satır bişeyler tabiisi :)

Melek bahar bi tane hı hıııı senin gibi :))

deeptone dedi ki...

ev arkadaşına söle seni öpsün benim yerime.
:)

Kübra Yartaşı dedi ki...

Söyledim oda karşı yataktan kokulu öpücüklerimi yolluyom dedi :D

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review