30 Mayıs 2013 Perşembe

Görelim parmakları ;)

Kar'alayan Unknown

"Zamanında söylenmeyen duygular zamanla turşulaşır ve kokmaya başlar. O hıyarı tatlıyken koyarsın içeri ama turşu olunca tatlı tadı kalmaz. Şimdiiii kokuşmuş bir şey yemek istemiyorsanız hemen bilinçaltınıza parmak atın ve kusun :) "

Bu söz bu sene dersime gelen bir hocaya ait ve benimde bundan sonraki hayat felsefem olacak sanırım ;)


Bazen sırf karşımızdaki insanları kırmamak için susarız ama sonra o tüm duygular bizim içimizde birikir ve kelimenin tam anlamıyla kokuşuruz. Ama aslında yeri geldiğinde herkese cevap verebilsek kimsenin içinde birikme olmayacak. 

Çok iyi biriysen boşver tek seferlik olma !

Çok ince düşünceliysen bir seferlik odun ol !

Çok merhametliysen bir sefer olsun acıma !

Bak hayatında neler değişecek..

Haydi herkes bilinçaltına parmak atmaya  ;)

10 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

Bu post bugün biri ile konuştuğum şeylerle ilgili daha doğrusu bana verilen nasihatlarla aynı bana ilaç gibi geldi ve doğru yolda olduğumu gösterdi

Unknown dedi ki...

yaa işte ben senin kimle ne konuştuğunu bilmesemde aynı şeyleri hissedebiliyorum :)

Unknown dedi ki...

Süpermiş valla o söz benimde hayat felsefem olacak gibiii :)

Adsız dedi ki...

bunu bana yazmışsın resmen :) harika tatlım

kahvetelvesi dedi ki...

Ah bunları yapabilsek her şey güzel olacak ta....

Unknown dedi ki...

Daha ne sözleri var bir görsen canım valla hayret edersin :))

Unknown dedi ki...

Ben denedim gercekten insan rahatlıyor tosbagam şiddetle tavsiye edilir :))

Unknown dedi ki...

Tek bir sefer denesek yapabiliriz de iste korkuyoruz kahve telvem

Unknown dedi ki...

İçimde her şeyi tutuyorum, ama bir patladığımda herkes bir yere kaçışıyor. Sende o kadar güzel anlatmışsın ki daha önce hiç böyle bir benzetme, tanımlama görmemiştim, HARİKA yazmışsın , SÜPERSİN :))

Unknown dedi ki...

the big bangg :) zaten birikmiş insanlardan korkacaksın atalarımızda demiş ya sessiz atın çiftesi pek olur. Millet sanıyordur ki sana ne yaparlarsa yapsınlar bişey demezsin ama patlama noktanda büyük olur. yazım herkesin dile getirmeye bile çekindiği duygulara tercüman oldu sanırım :) kocaman sevgiler

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review