19 Aralık 2012 Çarşamba

MİNİ MİNİ MİMLER

Kar'alayan Unknown


Bitanecik melodram'ım mimlemişş beni hemde çok eğlenceli bir mim olmuş. Hepimizin en sevdiği şey İSTEMEK :) 2012 biterken biz de adetleri yerine getirip yeni yıl için kendimize plan program yapalım ve bol bol isteyelim :)

 Sevgili 2013 aşağıdaki liste senin için lütfen gelirken bana bunları getirir misin :)

* En başta ailem, kendim, arkadaşlarım, akrabaları, blog arkadaşlarım, takipçilerim, takip ettiklerim, sevenler, sevilmeyenler, sevipte kavuşamayanlar ve daha nicesi için bol booolll sağlık diliyorumm :)

* İkinci olarak da dünya parasız olmaz yeterli miktarda para istiyorum. asgari gelirin iki katı sanırım yeter aylık olarak fazlasına gerek yok ;)

* Okulumda 2 senedir zorlandığım hocanın dersinden AA ile geçmek istiyorumm.

* Diğer tüm derslerimden zevk almak istiyorum.

* Yazın ramazana denk gelmesine rağmen İZMİR 10. ULUSAL PDR KONGRESİne gitmek istiyorum.

* Sevdiğimle sevdiklerimle musmultu bir yıl istiyorum.

* Bu yıl güldüğümün iki katı gülmek istiyorum.

* Immm.. şey.. telefonumdan sıkıldım onu değiştirmek istiyorum.

* Web sitesi oluşturma işine derinlemesine girmek istiyorum.

* Şeker hamuruyla harikalar yaratmak istiyorum.

* Freud'un tüm kitaplarını okumak istiyorum. 

* Şeyy bide hasta olan anneannem ölmesin istiyorum :( 

* Bideee sizi burada mimlemek istiyorumm..:) 




12 Değerli Düşünce:

mm dedi ki...

Şeker hamuru ve telefonu nasıl atlarım ben, bu ikisi benimde dileğim olsun. Altlarına '' işareti koyuyorum hemen :))

Umarım harika bir 2013 geçirirsin ve tüm dileklerin gerçekleşir :)

eda dedi ki...

cok tatli ve siirin bir mim olmus birtanem,umarim Allah'in butun isteklerini kabul eder 2013 le, her birini bir bir gonderir :) benide mimlemissin :) tesekurler canim ! insallah yakin bir zamanda cevaplarim,ama hemen soz vermiyorum...opuyorum okulunda basarilar tatlim ;)

Unknown dedi ki...

okudum kiiiii :) en kısa zamanda yapacağım. beni bu mim için mimleyenlerin sayısı 3 oldu. :)

Unknown dedi ki...

musmusmusmusss mutlu yıllar,günler de senin olsun melomm :)) telefon şöyle en kalitelisinden olsun ikimizinde :)

Unknown dedi ki...

şirin mimde senin gibi şirin birinin mimlenmemesi ayıp olurdu :)) ne zaman uygunsa yazarsın artık bakarız senin isteklerine de hepsi hemen gerçekleşsin inşallah :) öpüyorum iyi dileklerin için tesekkürler :)

Unknown dedi ki...

eee artık yap o zaman 3 olmuş kaç olmasını bekliyorsun meleğim :))

VuslaT dedi ki...

Kar tanem nur tanem birtanem..Sadece önümüzdeki yıl değil bütün ömrün güzel geçsin nar tanem...ss

Unknown dedi ki...

inşallah hepimizin öyle geçer vuslatım :)

Asiruh dedi ki...

ne güzel bir mim, hiç böyle yeni yıldan bir şeyler istememiştim daha önce mim sayesinde düşünür yazarım :)

bütün isteklerin gerçekleşir umarım :) (freud'un tüm kitaplarını okumak dileğin yüzümde kocaman bir gülümseme bıraktı :D)

ayrıca blogunun yeni tasarımı benim çok hoşuma gitti açık renkleri severim de :)

teşekkürler mim için, en kısa sürede yaparım :)

Unknown dedi ki...

aslında benimde adetim değil yeni yıldan bir şey istemek genelde babamdan isterim maddi şeyleri :)) inşallah hepimizin gönlünden geçenler hakkımızda hayırlı olup hayatımızda bize sunulur :) freud'a karşı özel bir sempatim var yanlış zamanda doğdum ben onun döneminde dünyaya gelseydim. bende psikanalist olurdum kesin :)
blogumun yeni halini beğenenlerin sayısının artması beni daha da mutlu etti. mim'in cevabını merakla bekliyorum :) kocaman sevgiler..

sevda s. dedi ki...

Çok güzel bir mim'miş :) En kısa zamanda yapacağım.
Bu arada bütün dileklerin kabul olsun anneanneciğine Allah sağlık uzun ömür versin inşallah.

Unknown dedi ki...

beğenmen çok hoş iyi dileklerin içinde teşekkür ederimm. sevgiler:)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review