5 Kasım 2012 Pazartesi

yüz görümlüğüm

Kar'alayan Kübra yartaşı



Mutluluğun duvağını beraber kaldırdık seninle…

Tertemiz masum alnından öptük. Hoş kokusu sardı etrafımızı, hülyalara daldık.
 İşte beklediğimiz şey karşımızdaydı.  Bunu istememiş miydik içten içten, dostmuş gibi yaparak.

Aslında aşk değil miydi aramızdaki?
Zeytin karası bakışların değil miydi beni bulutlarda gezdiren?
 Laflarındaki dalga değil miydi ruhumun denizlerindeki fırtına?
 Evet..
 Evet kahkahandı dinginliğimin ninnisi. Ellerindi tutunacak dalım, dilinden dökülenlerdi sakladığım incilerim. Bastığın topraktı benim sonum...
 Varlığın benim neşem, yokluğun kâbuslarım, gözyaşın kıyametler koparan kar tanesi yüreğimde...

2 Değerli Düşünce:

siyahkuğu dedi ki...

Çok güzel ama inanki bayıldım ,tekrar tekrar okudum canım.

kar tanesi dedi ki...

ilham geldiğinde engel olamıyorum beğenmene çok sevindim canım benim kocaman sevgilerle...

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review