8 Kasım 2012 Perşembe

yanlış anladınız_

Kar'alayan Kübra yartaşı

Dargın gitmeyin kuşlar.. Ben aslında öyle demek istememiştim..
 Kanatlarınıza muhtacım..
 Beni bırakmayın ben öyle demek istememiştim.. 

4 Değerli Düşünce:

siyahkuğu dedi ki...

Kuşlar hiç darılmaz yüreğini serin tut, gelirler yine bir parça simit onların yüreğini yumuşatmaya değer.

kar tanesi dedi ki...

yanlış anlaşılmak o kadar kötüymüş ki kuğum sandım ki kuşlar beni terk ediyor..

melek bahar dedi ki...

onlar insanlar gibi değil ki canım. konuşmasak da bizi anlarlar. konuşmadan anlaadıkları için de hep doğru olanı anlarlar. İnsanlar gibi işlerine geleni değil...

kar tanesi dedi ki...

insanlar ne kadar da tuhaf yaratıklar isterlerse melek istemezlerse de şeytana dönüşüyorlar. haklısın kuşlar hep doğruyu anlıyorlar. benim kuşum da bırakmadı gitmedi :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review